19 mars, 2007

Små spirer i vinduskarmen


Da har jeg vært på messe - og det gikk ganske bra synes jeg. Det ble noen nye oppdrag og jeg fikk vist fram butikken litt. Glemte kamera hjemme alle dagene så jeg har bare noen lusne bilder fra mobilen min (og jeg har ikke akkurat toppmodellen...) men et lite glimt publiserer jeg likevel.

I forbindelse med bygging av stand fant jeg forøvrig en ny kompis på IKEA (hadde et mangeårig forhold til Ivar i min ungdom): Hyllis; Røffe zink-reoler for latterlige 65 kr/stk. Perfekte til drivhuset når det kommer opp! De var også fine å bruke til utstilling.

De små geraniumspirene mine har endelig begynt å bli litt fotogene; de har fått karakterblad og ikke bare de små frøbladene. Det er fortsatt mange som ikke har spirt, så det spørs om ikke resten av småpottene nå får stå ute i kulda til jeg gir opp håpet. Gleder meg til å få opp drivhus og komme igang der. Mannen har lovet at det ikke er umulig at det kan skje noe til uka - klamrer meg til håpet om at det blir virkelighet. Ellers får jeg vel bare begynne selv...

5 kommentarer:

Olstad sa...

Så fint det ser ut på din stand. Ryktene har også nådd meg forstår du for mamma hadde pratet med noen som hadde vært osv...

Den store tøffe 3 åringen hilser småsnuppene og takker for hilsen som kom på akkurat riktig dag:-) Mandag var den store dagen.

AnKa sa...

Så lurt å lage potter til såing av avispapir. Hvor har du kjøpt pottemakeren? jeg så nytte i den, hihi.
Masse fint i bloggen din.

Guldkant På Livet sa...

Å så roligt när det gror i jorden!!! Gå på mässa är kul med, även om man glömmer kameran och Ikea har verkligen sina guldkorn!! Ha en bra helg!! Mari.

Milly sa...

Oi, her var det mange koselige bilder og gode tips, og så fin nettbutikken din er! Masse deilig vårstemning, og det trenger vi:-)

Mikkeline sa...

Hyllis var jo kjempelur til å sette planter på, det må jeg også ha. Kanskje det går an å sette hjul på så kan man så frø og trille dem inn om natta. Takk for tipset!