10 desember, 2008

Et lite livstegn!




Titter innom og sier at jeg er her, altså. Men det er jo ikke akkurat høysesong for hage, og jeg er nok litt vintertrett, så dagene går med til å gjøre det mest nødvendige. Da kommer bloggen langt ned på lista dessverre.



Det er hyggelig med masse å gjøre i nettbutikken før jula - og det er hyggelig å være litt i "ordentlig" butikk også. Hjemme har det ikke blitt så mye pynting ennå, men jeg har alltid vært av de som skiller på advent og jul, så det er ikke så unormalt. Litt kongler og en krans er på plass på peishylla, ellers er det enkelt med litt lilla lys hos oss ennå. Men nå gleder jeg meg til å pynte litt - neste uke begynner det å bli lovlig sent å sende pakker som skal frem til jul, så da regner jeg med at freden senker seg over nettbutikken og jeg får opp mine granguirlandere over inngangen og skal rote litt i eskene med julepynt. Lykkelig er jeg som jobber i blomsterbutikk like før jul, det skal nok bli blomstrende hos oss i år :-)

Dagens bilder: en vakker krans av tørket lin (bundet frisk, da knekker de ikke så lett) og av min nye peishyllepynt, som kommer fra Deilig er Jorden. Deilig er jorden har også de nydelige julekulene til salgs via min nettbutikk.

2 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Den linkransen er bare nydelig...
Elsker akkurat de kransene :)

Så mye flott du har i butikken din..
Linker til den jeg ;)
Klem,Kari

Olstad sa...

åhhh montro om ikke jeg også må ha slik linkrans. De er så fine så fine.