16 mars, 2009

På besøk I Gros Hage



I fjor sommer var Marit fra hagemessen en tur på besøk i min hage - nå ligger denne lille filmsnutten ute på Hagemessen 09 sine sider (der kan du se den i større format under web-tv!). Ser det ikke deilig ut med grønt gress og ugress, sommersol og sommervind?

Jeg gleder meg til det blir sommer og sol igjen - men først gleder jeg meg til å være med på årets hagemesse 17. - 19. april på Lillestrøm! Det blir kjempemoro å stå på stand og få hilse på alle kundene ansikt til ansikt - og ikke minst blir det moro å gå og snoke hos planteselgerene etter godbiter som kan bli med hjem til hagen. Utfra hallkartet ser det ut til at det blir gode muligheter for gode plantekjøp i år - jeg har også hørt rykter om at de Hagegale kommer til å stille med stand med planter på! Åh, dette blir stas. :-)

2 kommentarer:

IngunnBW sa...

Å - så grønt ja! Kjempekoselig å se, vi har litt å glede oss til :) Slike input trenger vi nå som det kan virke som vinteren aldri tar slutt. Men det er meldt dager med sol utover i uken, det lover godt for at møblene på verandaen kan få et besøk :)

Torunn sa...

Så deilig hus og hage du har :-). I nabokommunen venter vi også på den store snøsmelten, så vi kan få ut å kjenne jodt under neglene igjen.
Var innom Deilig er Jorden på lørdag og hentet noe jeg har bestilt hos deg. Kommer innom en dag og henter resten. Spennende konsept på gang der skjønner jeg. Inspirerende!

Torunn :-)