20 april, 2010

Hverdagslykke!


For meg er hverdagslykke å komme hjem fra jobb en vårdag i april, når sola varmer. Småjentene vil være ute å sykle, og jeg skal bare en liten tur ned i hagen mens jeg følger med... To timer senere er vi skrubbsultne og barne-tv er forlengst ferdig - men mor er lykkelig med jord under neglene og hodet fullt av planer for sommeren. Jentene er like lykkelige med søle på knær og vann oppover armene etter å ha vannet jordbæråkeren. Så får det heller gå at ingen av oss kan bruke de samme klærne i morgen, og dagens middag blir brødskiver!


Fra denne uken har vi sommeråpningstider i butikken på Ørje:
onsdager 11-17,
torsdag langdag fra 11 - 19,
fredag 11 - 17
lørdag 10 - 15

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syns det høres helt fortreffelig ut!:)
Så koselig bilde:)
Hilsen Kristin

Monica fra Koseleg sa...

Hei! Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før- visste ikke at du hadde en. Men jeg har handlet fra nettbutikken- mye fint der.
Jeg er så enig med deg- det der hørtes ut som oppskriften på en god dag!
Jeg kommer snart innom igjen. Ønsker deg en fin helg!