14 april, 2007

Vår!


Vakre vannkanner i galvanisert og lakkert stål fra Burgon & Ball
- jeg har en rosa men synes de andre er så fine - hvor mange vannekanner er det lov å ha tro?


Hvitveis fra dagens lille utflukt med småjentene

Nå er det virkelig vår her - varmen har kommet i helgen som lovet, og det er deilig, deilig, deilig. I dag har jeg bare tatt meg fri etter litt pakking av varer, og nytt sola og varmen og småjentene. Vi har plukket hvitveis og kost oss i hagen. Jeg har hatt med hagesaksa mi og stusset litt rundt omkring, og vannet klematis og tulipaner i tørre bed i husveggen.

Jeg har tatt en del bilder som skal bli før-bilder, men de får dere ikke se før jeg kan vise noen etter-bilder eller underveis-bilder i tillegg ;-) For den som måtte lure på hvorfor jeg ikke har flyttet inni drivhuset: Vi har fått for høye profiler, så glassene passer ikke. Taket må demonteres, og profiler kappes før vi kan montere glasset. Men på en gård er det travle dager når finværet kommer, så drivhusprosjektet er satt på pause et par dager til det blir mindre hektisk.

1 kommentarer:

Mona. sa...

Så fine vannkanner !! Tar gjerne både den rosa og den grønne,jeg.....! Koselig når hvitveisen dukker opp,men her vi bor finner jeg ingen....sukk :( Ha en fin søndag !!