03 mai, 2010

Vi trenger din hjelp!

I Gros hage er en liten butikk men vi vokser stadig. Nå trenger jeg din hjelp til å planlegge åpningstidene i vårt fysiske utsalg på Ørje - slik at vi kan holde åpent når det passer dere å komme, med den begrensede bemanningen vi foreløpig har. Jeg har laget et lite spørreskjema jeg håper mange kan tenke seg å fylle ut. Om du bor langt unna og det egentlig er helt uaktuelt å reise på besøk i butikken vår, så fyll ut ønskede åpningstider som om vi lå litt nærmere!

Alle som fyller ut spørreskjemaet blir med i trekningen om et gavekort på 500 kr som kan benyttes enten på nettet eller i butikken på Ørje - vi trekker 1. juni!

Klikk her for å gå til spørreskjema!

Litt bilder fra dagen i dag på Ørje - utenfor butikken har jeg brukt Land høybed for å få plantet raskt der undergrunnen egentlig var vanskelig - full av gamle røtter og ugress. Med et tykt lag med avispapir i bunnen holder jeg rotugresset unna. Så kan vi dekorere med små planter, frosker, rustkroner og den store Madonnaen fra Jeanne D'Arc Living.



I dag er den forvokste ertebusk-hekken mot naboen på vei ned. Den må erstattes etter år med dårlig stell. Under den er det vakkert med masse Scilla - de må jeg ta vare på når den nye hekken skal på plass.

0 kommentarer: