13 september, 2010

Høstvarer fra Bloomingville på vei inn!

Som en hagebutikk som har blitt stadig mer en “livsstilsbutikk” (hva nå det måtte være for noe) eller en slags landhandel med et bredt utvalg av varer må vi innimellom ta grep og refokusere på gode hageprodukter – som fortsatt skal være vårt hovedfokus. Derfor holder jeg i disse dager på og forbereder meg for avreise til England for noen dager med inspirasjon og ikke minst produktsøk for hagesesongen 2011. Håper å vende hjem med flere avtaler i boks.

Uken som kommer nå venter vi imidlertid inn en rekke varer som er like velegnet inne i huset som ute i hagen, se bare her:

398013

Denne fil-de-fer-kurven har vi i to størrelser, og den passer like bra til eplehøsten som til strikketøyet! Den store måler 45 cm i diameter, den lille 30 cm.

195530

Når eplene er i hus er våre marmeladeglass som tåler både mikro, fryser og oppvaskmaskin perfekte å ta i bruk. De har tykt vakkert glass og tett plastlokk av god kvalitet. Disse glassene er også flotte å bruke til lysglass både ute og inne. Nå i september får du dessuten kjøpe vakre sinkoppheng til glassene for halv pris! Under kan dere se et lite kollasje av produktene som kommer inn denne uken.

4 kommentarer:

Olstad sa...

Fortsatt synes jeg at Bloomingville ting er litt finere enn alle de andre i samme klassen.
Det er ett eller annet med at de er passe rustikke.

Elisabeth sa...

Hei

Jeg er ei som skriver en bittebitteliten blogg, og syns du har så fin butikk. Jeg er ofte inne her og drømmer meg bort :) Vi skal snart pusse opp et hus på en gård, og jeg lever i en sann drømmeverden her i blogglandia - med masse inspirasjon å finne. Og et sted må jeg jo legge denne inspirasjonen, og det er da på min liIle side.

I denne forbindelse har jeg sett på "IRON Fairies" som er i ditt sortiment. Jeg har lagt ut noen bilder av dem inne hos meg, men har linket til din side. Håper det er ok. Bare si fra om det ikke er det.

Ha en fin høsttid.

Hilsen Elisabeth

Tonja sa...

Hei Gro. Så mye fint du har i butikken din! Kommer nok til å blogge om noe derifra snart;) Følg med på boligdrom.klikk.no

Ha en fin dag!

Tonja
Boligdrøm

Boligdrøm sa...

http://snakk.klikk.no/bolig/b/boligdrm/archive/2010/10/06/god-natt-lille-l-248-k.aspx