27 september, 2008

Litt nytt fra lageret

Wiik & Walsøe har fått mye publisitet i det siste - med god grunn. Deres fantastiske alveporslene er potensielt arvegods. Du finner de perfekte vasene I Gros Hage, så klart!
En vakkert formet vannkanne i metall - en gave mottakeren ikke har fra før!
En slik engel skal få pynte opp ved inngangen min i vinter, sammen med lyng og eføy. Spørsmålet er bare hvilken?
De fine konglelyktene i støpejern er klassiske og fine i formen, og er stemningsfulle både ute og inne. Kan henges opp eller stå på et bord.

De små porselenslyktene fra Helle Nørby kommer best til sin rett på bordet innendørs

Det beste utvalget av hageredskap på nettet - det er min målsetting! Her ser du noen av håndredskapene våre.

Dette var litt nytt og litt kjent fra lageret - alle bilder er fra sist jeg hadde åpent på lageret. Hadde du ikke mulighet til å komme, er det alltid mulig å komme innom etter avtale, bare ring eller mail meg først, i tilfelle jeg er ute på oppdrag et sted.


0 kommentarer: