18 februar, 2008

Ny uke!



Ønsker alle en strålende uke med dette lille bildet av noe som kunne vært en valentines-blomst, men som faktisk var en gave på morsdagen - etter ikke så veldig diskrete hint fra mor selv fikk jeg denne petronellaen med en vakker liten fredsdue på. Fredsduen er ikke ekte altså, men butikken der den er kjøpt har faktisk levende duer i lokalet (de flyr heldigvis ikke fritt). For de av dere som er på tur til Sverige forbi Ørje iblant anbefaler jeg en avstikker gjennom sentrumsgata (ja det er bare en;-)) til den fantastiske blomsterbutikken og cafeen Deilig er Jorden!

15 kommentarer:

Huset i Hagen sa...

Åå for en nydelig due!!! Den var jo sånaturlig! :0)

Koselig koselig sa...

Så fin den var !!! Kjempeflott, åh jeg ble forresten helt sjuk av de bildene du viser under her.. drømmen om en kjøkkenhage! Ja det hadde virkelig vært noe! Jordbær, krydderuter, litt poteter, gulrøtter, og så videre. Det hadde jo bare vært så kos og kunne hatt et lite drivhus også, dyrket og vært litt selvforsynt om sommeren.
Jeg gleder meg så til våren og sommeren kommer nå, har planer om å tilbringe MYE tid utendørs da!

Takk for at du har linket meg, jeg linker deg også :) Ha en fin kveld :)

Frk. Isabella sa...

For en aldeles nydelig blomst med en vakker due på! Flott gave!

Vera sa...

så pent!!!
det var noe nytt og annerledes,
med en herlig fugl=)
ha en fin uke!
mvh veronika

Ida sa...

Vakkert! :)
God uke til deg.

Garden Angel sa...

Takk for koselig hilsen hos meg!
Kjempekoselig med "besøk":))

Åååå den var bare nydelig den planten der, med fredsduen!!!
Skjønner godt at du hintet veldig der. Hadde nok jeg gjort også!
Duen ser jo helt ekte ut jo..!
Takker for tipset om butikken også!
Fin tirsdagskveld ønskes deg!
Klem fra meg:)

Anita sa...

Åh! Den var kjempeflott! VIl ha!
Men Ørje er sååå laaangt borte;o)
Ha en strålende uke!

elin1976 sa...

Ja er disse blomstene ikke flotte. Jeg kjøpte en slik i går. Kan ikke få sett nok på den. Akkurat nå står den på badet for der var det så tomt etter at sukkulenten min fikk ull lus....hater de der udyrene. Merkelig at det kommer. Jeg får dette på planter som er gamle. Tror det har noe med det å gjøre. Fikke det på et pengetre også som var gammelt. Da er det rett ut i søppla. Ha en fin dag:O)

Olstad sa...

Noen ganger hjelper det med sterke hint. Flott var gaven.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åååå,nydelig!
Klem

Dans på roser sa...

Å, skjønn due! Nydelig blomst også, har ikke sett den før. Vet du hva det er for et slag?

M&Co sa...

Oj så lekkert! Og så spennende den butikken hørtes ut! Der må jeg innom en gang!

Trines Hus og Hage sa...

Hei!
Så nydelig due!
Har fått varer fra Gros hage og er godt fornøyd! Regner med dere ikke hadde 5 stk slangetemmere i samme klassisk design? Ellers var epleskiltet så nydelig! Ei venninne skulle ha det, og jeg angrer meg skikkelig for at jeg ikke kjøpte et slikt jeg også.
Stua fylles med streif av gode urtedufter! Takk, så koselig!!
Nå er det bare å glede seg til å kunne starte ute. Klem fra Trine

Hulda sa...

Kjempesøt den blomsten som er forma som et hjerte, og duen ser jo så fantastisk naturtro ut.

Likte så godt bildene under fra en kjøkkenhage. Det har jeg også veldig lyst til. Blir nok når vi får kjøpt eller bygget vårt eget hus.

Millas hem sa...

Sött med duvan sittandes sådär!
Camilla